ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, februari 18, 2006

Ingående presentation

Det vore nästan tjänstefel att inte ge en lite mer ingående presentation om vem jag är, nu när jag har tagit mig tid att göra en egen blogg. Jag heter alltså Linda och föddes för lite drygt 19 år sedan. Men jag vill redan här observera mig för min svenska, eftersom jag bara fick G i svenska B med kommentaren "men du har ett väldigt starkt G". Hursomhelst så bor jag lite utanför Borås med mina föräldrar. Har även två syskon men dom har flyttat hemifrån. Min största passion här i livet är IF Elfsborg, bara tanken på när dom gör mål får mig att rysa. Har följt mina hjältar i ur och skur i sex år nu och kommer aldrig svika dom. På fritiden gör jag inte så mycket faktiskt; antingen går jag och dagdrömmer om Elfsborg, pluggar, sitter vid datorn eller leker med en boll.


För att göra eran läsning om mig ännu mer intressant kommer jag här med lite "detta-visste-ni-inte-om-Elloslinda-fakta";

Största merit - Vann skolmästerskapen i pingis tre år i rad.
Antal fotbollstrixar - 85 stycken.
Antal besökta länder - 26 länder, tro det eller ej.
Kändisrelation 1 - Är släkt med Jill Johnson.
Kändisrelation 2 - Har nuddat James Beattie.
Kändisrelation 3 - Har trampat på Ola Salos "pjäxhäl" i Sälen.
Andra lag i hjärtat - Arsenal, Chievo och Atletico Madrid.
Bästa fotbollsspelare - Thierry Henry.

4 Comments:

  • Wie :D Micke här

    By Anonymous Anonym, at 2:04 em  

  • Som vi har väntat på denna blogg! Lycka till, Linda!

    By Blogger Erling, at 10:10 em  

  • Jag forvantar mig inget mindre an perfektion fran dig. Upp till bevis!

    This could be fun...

    By Anonymous Anonym, at 8:06 fm  

  • Detta ska bli underhållande Linda. Jag gillar skämt! Lets go! / Joy

    By Anonymous Anonym, at 2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home