ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, februari 19, 2006

Ursäkta mamma

Min kära mor fyllde ju faktiskt år igår, och då skäms man lite som inte gratulerade henne här i min blogg - även om det enda mamma gör på datorn är att lägga patiens (läs: spindelharpan). Grattis mamma, hoppas du blev glad för den trådlösa datormusen jag köpte till dig ;)

Jag har hittills haft lite drygt 200 besökare på min nyuppstartade blogg, mycket tack vara länkningen på Svenskafans och på Röd Gulings blogg. Precis som Röd Guling sa, så kommer jag fortsätta skriva för En rödgul röra även i fortsättningen. Göteborgarna verkar i sedvanlig ordning vara väldigt nöjda med mig - och nu med min blogg. Ungefär hälften av alla besökare har kommit från Svenskafans, och den största anledningen till det är säkerligen att de vill få bekräftat att jag verkligen finns, och inte bara är en påhittad karaktär av någon på ICA:s forum.

Kommer inom kort att granska alla allsvenska lag och ge mina synpunkter, för att sedan ge mitt förslag på hur allsvenskan 2006 kommer sluta. Viktiga faktorer i min bedömning kommer vara;

• Laget i sin helhet
• Stjärnorna
• Tränaren
• Publikstödet

1 Comments:

  • Haha. Linda då; Ett stort skämt det här.
    Fan vad stort, så många som kollat på din blogg! TUFFT! Du måste ju vara stört glad.

    By Anonymous Anonym, at 2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home