ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, februari 19, 2006

Tillbaka till allvaret

Så var detta lovet över, mitt sista sportlov. Som vanligt planeras mycket läxläsning, men inte ett skit blir gjort. Ja, mer än att räkna ett par matteuppgifter på sin höjd då. Tur att det bara är drygt tre månader kvar till studenten.

Jag har lite problem med att komma på vad jag ska skriva i min blogg bortsett från mina utlovade åsikter om de allsvenska lagen så småningom. Så här går jag ut med en officiell önskan om att du skickar önskemål till min mail om vad du vill att jag ska skriva om. Jag är rätt flexibel och går med på det mesta. Om du har frågor är även dessa välkomna, så tveka inte :) Mailen hittar du allra längst ner på min sida.

Nej, nu går jag och tar en dusch, sen väntar sängen. Och du, Bengtzings låt har satt sig i mitt huvud, men den var rätt bra :) Natti.

1 Comments:

  • hehe :) Älskar hur du skriver, Linda. :) Mysigt och personligt.

    Man pluggar ofta för lite på loven, men det gör typ alla så du är i gott sällskap.

    Ha en fin vecka :)

    Daniel

    By Anonymous Anonym, at 10:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home