ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, april 19, 2006

Stora planer

Sitter just nu på MSN med två trogna Elfsborgssjälar i form av urgöteborgaren Nina och Trollhättebon Robert, och diskuterar hur vi ska fira SM-guldet. Det hela börjar i slutet av augusti då jag skickar inbjudningskort till dem för firandet av SM-guldet. Därefter börjar en lång lång väntan tills den 26:e omgången är avklarad på ett fullsatt Borås Arena. Ett par timmar efter slutsignalen mot DIF i den sista omgången beger vi oss till stora torget för att där bada i fontänen, och därefter åker vi hem till mig för fortsatt festande.

Jag ska nog dock inte avslöja vad vi planerar att göra för kupp i Göteborg ett par veckor efter SM-guldet...

Guldet ska hem till Borås igen, det var 45 år sedan sist, så det är verkligen på tiden nu! Ett steg närmare guldet kommer vi på torsdag, se till att stötta Eleganterna på plats i Halmstad.

3 Comments:

  • Är hemligheten att du skalla ut till Hisingen igen och där svära din trohet till BK Röva. Och sedan be om syndernas förlåtelse för att du i hela ditt unga liv trot att du höll på ellos men egentilgen var det var det ett annat gul/svart lag (BK Röva)

    By Anonymous Anonym, at 9:48 fm  

  • Jasså!? Det blir av?; Springa naken ner för Avenyn? :P Vissa baraben:are har hoppats på det enligt rykten.

    By Blogger rheed, at 1:01 em  

  • När jag är på Hisingen är jag aldrig på Rambergsvallen du. Det har bara hänt två gånger, senast 2005 :)

    By Blogger Elloslinda, at 1:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home