ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, april 15, 2006

Tråkigt tråkigt

Lördagkväll. Och här sitter jag och lyssnar på Kent - Klåparen. Vilket liv, egentligen. Kvällens höjdpunkt var nog, i konkurrens med påsksmällarna utanför huset, när jag för fem minuter sedan slog ihjäl en insekt på datorskärmen. Är för övrigt fortfarande spärrad från Svenskafans, tråkigt tråkigt. Det jag vill ha sagt med denna post är att jag tycker Elfsborg borde ha allsvenska matcher varje kväll, och då menar jag verkligen varje kväll.

3 Comments:

  • Annars jan du ju skaffa dig ett meninsfyllt intresse. Kanske umgås med kompisar eller nåt liknande. :)

    By Anonymous Anonym, at 12:47 em  

  • dragis//
    Elfsborg är det enda som är värt att slösa både tid och pengar på. Kompisarna får vänta... :P
    Vem är du förresten? Du verkar ha elloslinda.blogspot.com som startsida eller nåt :O

    By Blogger Elloslinda, at 1:49 em  

  • jag har det iaf linda!! ;)

    /Tobbie

    By Anonymous Anonym, at 3:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home