ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, april 10, 2006

Blåvitt åker ur i år!!!!

En sak vill jag ha förklarat för mig; HUR kan ICA bli glada för 1 poäng mot självaste IF Elfsborg? Jag hade i alla fall inte jublat om mitt lag hade två poäng efter två spelade omgångar. Själv tänker jag lite mer långsiktigt - spelet Elfsborg visade upp idag (och under hela försäsongen) kommer ge betydligt fler poäng än vad ICA kommer ha, efter 26 spelade omgångar. Men ICA ville bara rädda kvällen , ett litet tips är att försöka rädda det allsvenska kontraktet! Men det klart, det är inte många lag som kommer ta poäng av Elfsborg 2006, så jag förstår deras överdrivna glädje.

Och HUR kan jag bli spärrad från Svenskafans, utan att ha skrivit något på hela kvällen? Sånt går att anmäla, och det ska jag göra. ICA ville väl helt enkelt inte höra dagens sanning, alltså det som står ovan.

Blåvitt åker ur i år med det spelet de hittills har visat upp under 1/13 av allsvenskan.

8 Comments:

  • ursäkta men med den oskärpan framför mål elfsborg visa upp har jag svårt att tro dom kommer högre en femma

    By Anonymous Anonym, at 11:18 em  

  • Måste nog hålla med faktist.. Men inte svårt att spela bra mot ett blåvitt utan alex tyvär..så elfsborg hade inte blivit glada över att få med sig 1 poäng i slutet av matchen? Linda du är en pajas!

    By Anonymous Anonym, at 5:48 fm  

  • anonymous 2//
    klart jag hade blivit glad, men jag hade ju varit rätt skeptisk inför fortsättningen. Eller är 1 poäng mot Elfsborg din största merit som ICA-supporter? Ja, tänkte väl det.

    By Blogger Elloslinda, at 8:58 fm  

  • Ellos har ju ändå inget öppet forum på svenskafans. Om inte vi får skriva hos er, så är det väl inte mer än rätt att inte ni får skriva hos oss.

    By Anonymous Anonym, at 5:14 em  

  • Ellos har ju ändå inget öppet forum på svenskafans. Om inte vi får skriva hos er, så är det väl inte mer än rätt att inte ni får skriva hos oss.

    By Anonymous Anonym, at 5:14 em  

  • Linda, ja det är en rätt stor merit att ta en poäng mot ett ellos som spelade mkt bra, blåvitt spelade helt värdelöst så ja det är en bra merit att ta 1 poäng, säger som kalle, vi var inte värda några poäng, & det känns mer som en förlust än en vinst.
    /Tobbie

    By Anonymous Anonym, at 10:38 em  

  • I mitt tycke borde du bli sp�rrad fr�n allt som har med fotboll att g�ra...

    By Anonymous Anonym, at 8:14 fm  

  • Stå på dig Linda.. Jag kan lova dig att hade du vart kille så hade du blivit mer respekterad för dina åsiker.. men jag är med dig, helt klart! Att inte ICA kan vara så vuxna och bara erkänna att de spelade kass fotboll.. punkt slut! /Du vet vem

    By Anonymous Anonym, at 1:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home