ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, april 16, 2006

Frustrerad MEN glad

Medan andra diskuterar fotboll på Svenskafans får jag själv lugnt finna mig i att vara åskådare, likt Elfsborgs motståndare. Är alltså fortfarande spärrad från alla forum på siten, och jag börjar nu bli lite smått irriterad över detta. Det går dock att diskutera fotboll på andra ställen än Svenskafans, exempelvis på MSN, men det ger inte samma effekt. Ett annat tidsfördriv är annars att lyssna på "Hej hej heja Elfsborg". En oerhört bra och välskriven låt, om än något antik, där det sjungs saker som "ingenting i världen är som dom", "gult och svart är livets färg" och "underbara Elfsborg är ett lag med tradition". Låten är klockren och passar mig som handen i handsken. Sedan skiter jag i att Vissa, med stort V, tycker att sångaren låter för oengagerad ;)

Kan konstatera att Atletico Madrid vann med 1-0 ikväll, vilket känns glädjande. Att dessutom Arsenal vann med 3-1 igår och därmed inte släppte Tottenham i kamp om fjärdeplatsen får mig att le en aning. För att inte tala om IF Elfsborg, vi går som på räls just nu ;)

8 Comments:

  • Byt IP-nummer så är det väl bara att köra på igen...?

    By Blogger Erling, at 11:48 em  

  • erling//
    är inte så teknisk av mig, och har haft samma IP-nummer sen vi köptte denna datorn så jag vågar inte försöka byta heller för den delen :)

    By Blogger Elloslinda, at 12:03 fm  

  • Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    By Blogger Danne, at 1:18 em  

  • Linda//

    Hur tror du det kommer att gå för ditt kära Arsenal i CL?

    och vilka tror du möts i finalen?

    By Blogger Danne, at 1:20 em  

  • är du ip bannad lr bara din inloggning som är bannad ?

    /tobbie

    By Anonymous Anonym, at 8:21 em  

  • är IP-bannad.

    By Blogger Elloslinda, at 8:29 em  

  • jag skall hjälpa dig med hjälp av mina kontakter ;)

    By Anonymous Anonym, at 8:31 em  

  • Du borde lätt släppas in igen, trots din höga Ellos-faktor. Dessutom borde du få några musiktips ;).

    By Anonymous Anonym, at 6:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home