ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, december 30, 2006

Segerintervju med Niko

Hur känns det att ha vunnit tävlingen?
Jo, det känns jävligt bra. DIF slutar aldrig att vinna och det värmer att kunna vinna någonting för Djurgården i år. Detta var vi värda efter en riktigt bedrövlig säsong! :)

Följde du matchen?
Hade den igång på skärmen och hoppades självklart på att Arsenal skulle hålla nollan. Framåt.

Hur resonerade du när du tippade 2-2?
Arsenal är inte bra och matchen hade en klassisk skrällvarning på förhand. Topplag borta mot ett bottenlag som behöver rycka upp sig. Sen att Arsenal var SÅ dåliga (Sorry Linda ;) ) så dom förlorade, det var en liten överraskning för mig. Men jag ångrade det målrika resultatet nästan direkt efter att jag tippat det. Får jag ändra mitt svar till 1-1 istället? Då kör vi på det. Sen det där med minuttalet, får väl erkänna att det var tur. Men det är härligt att turen vänt för Djurgården i år, synd bara att det var nästsista dan för året.

Hur ska du fira segern?
Jag försöker boka blå hallen just nu men något som dom kallar för "nyårsfirande" har bokat upp den. Dom kan inte vara medvetna om att en Djurgårdare vann något i år. Det var bättre på Ulf Adelsons tid ;)

Vad ska du göra för en eventuell högvinst på trisslotterna?
Ja, först blir det ju 10% (max 1000 kr) till den förtjusande EllosLinda. Sen blir det livstidsmedlemskap i Djurgården (5000 kr).

2 Comments:

  • hello visit my blog

    By Anonymous Anonym, at 10:10 em  

  • Fick lotterna idag och a, inget vann man. Buuu! ;)

    ...förutom äran då.
    :)

    By Anonymous Anonym, at 5:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home