ELLOSLINDA

                                                                             

fredag, december 01, 2006

Smått och gott

Finalen i min tävling planeras till nästa helg, alltså 9-10 december. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det har varit så dålig uppdatering på min sida och att jag inte har legat efter med min tävling. Nu saknas dock bara en finalist som ska representera Kalmar FF, och hur svårt kan det va? Nåja, tillräckligt svårt för mig har det visat sig. Jag ska i fortsättningen i alla fall försöka uppdatera min blogg lite bättre. Återkommer senare i veckan med den match finalisterna ska tippa. Vinsten blir, som jag tidigare i år var inne på, två trisslotter. Det är alltså inte bara äran som står på spel.

AIK-Elfsborg på torsdag. Äntligen! Äntligen en match jag kan se live igen! Jag ska nämligen upp till Stockholm på onsdag, för att sedan åka hem på fredag. Minisemestrar är alltid välkomna. Dessutom är det gratis inträde till matchen på grund av, eller snarare tack vare, AIK:s skrala publikintresse i deras två första Royal League-hemmamatcher. Gratis är gott.

Förresten, Martin Strömberg var åter tillbaka i träning för Elfsborg igår. Han var precis lika glad som förr och tycktes vara glad att åter få träna på Borås Arena. Jag gillar Martin, kanske inte för hans sätt att spela fotboll, utan mer för hans sätt att vara. Han är oftast väldigt glad och tycks ha stor humor! Wee.

2 Comments:

  • Visserligen inget med din tävling att göra men ändå nåt dina vänner. http://www.youtube.com/watch?v=q5WW3N6TW98

    By Anonymous Anonym, at 10:48 fm  

  • comment at kingjabzter.blogspot.com

    By Blogger mc jabzter, at 3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home