ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, december 27, 2006

Äntligen final!

Nu är det äntligen final i min tävling, för nu är alla 14 finalister utsedda. Matchen de tävlande ska tippa är Sheffield United - Arsenal som spelas på lördag den 30 december klockan 18:15. Då många har tippat samma slutresultat, har jag även bett finalisterna att tippa i vilken minut som det första målet görs i. Skulle jag inte få tag i någon av finalisterna, utgår helt enkelt den tävlinande ur tävlingen - tyvärr. Jag har hittills fått in tips från 10/14 finalister, så det ser lovande ut. Vinsten blir, som jag tidigare var inne på, två trisslotter. Jag ska köpa dem imorgon :) Jag fick förresten en trisslott av min bror på julafton, och på den vann jag 1 000 kronor. Gånger 2. Alltså 2 000 kronor. Så helt omöjligt att vinna är det inte.