ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, oktober 26, 2006

Hittade en bild från förr

Jag kollade i gamla fotoalbum häromdagen, och hittade då en bild på mig i skogen. Var annars? Hade varit ute med pappa och jagat, och då sköt pappa ett rådjur. Så livnär vi oss i Borås nämligen. Nej, skämt å sido, tyckte bilden var lite söt faktiskt. Jag och ett dött rådjur! Idag skulle jag aldrig ens gå i närheten av ett dött rådjur, men det var skillnad förr.



För att övergå till den livsviktiga matchen idag då. Vinst är verkligen ett måste. Skulle vi förlora så känns det som att vi kan glömma guldet för den här säsongen, speciellt om AIK tar poäng av IFK, vilket tyvärr känns rätt troligt. Men som den optimist jag är så tror jag på vinst och tre poäng ikväll. Jag tippar 3-1. Igår var jag på Elfsborgs träning, och de övade anfallsspel så gott som hela tiden. Så jag tror målskyttet lossnar ikväll - i regnet och i blåsten.