ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, april 05, 2006

Summering av försäsongen

Efter att ha sett alla träningsmatcher, förutom den mot Öster (3-1), ska jag här skriva ner vilka spelare jag tycker bör vara givna till premiärmatchen om fem dagar.


- Johan Wiland (Hassan är ju skadad...)
- Johan Sjöberg (kämpen som aldrig ger upp)
- Andreas Augustsson (säkerheten själv)
- Leandre Griffit (Thierry Henry JR)
- Anders Svensson (ovärderlig för laget, det säger allt)
- Stefan Ishizaki (bra tillslag och grym på sin kant)
- Joakim Sjöhage (är med sin snabbhet livsfarlig för motståndarna)

Spelare som Samuel Holmén och Matte Svensson bör också ta en plats i startelvan, men på vilkas bekostnad? Daniel Alexandersson känns för bra för att bli bänkad, likaså Ilola. Jag tror i alla fall att Holmén får mogna lite på avbytarbänken innan han tar steget in på Borås Arenas underbara konstgräs, med tanke på konkurransen. De övriga två platserna till backlinjen borde Andersson och Karlsson ta hand om. Men en naturlig vänsterfot som Arvidssons lockar att ha med i startelvan...


4 Comments:

  • Abbas Hassan (om han inte är skadad)
    Är du säker på detta?

    By Anonymous Anonym, at 1:00 em  

  • haha var du tvungen att ändra bara för jag hackade lite på dig.
    Inte lätt att vara Boråsare.

    By Anonymous Anonym, at 7:40 em  

  • dragis//
    Nej, jag ändrade INNAN jag ens läste ditt inlägg. Ändrade bara för jag hade fått reda på att Abbas inte skulle spela mot ICA. Vem är du förresten? Du verkar lite..beroende :O

    By Blogger Elloslinda, at 8:34 em  

  • Jag tror att du EllosLinda är intresserad av mitt senaste alster.
    http://engenonwww.blogspot.com/

    hehehe. Du får ge mig en guidad tur av Borås den 10de;-)

    By Blogger Danne, at 7:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home