ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, april 03, 2006

Tillåt mig småle

Tillåte mig småle lite :)

IFK Göteborg har precis spelat 0-0 mot Östers IF, och jag känner verkligen ingen rädsla inför matchen den 10 april. 0-0-resultatet får mig inte att bli rädd för att de kommer höja sig ett par klasser mot Elfsborg med tanke på att de vill bevisa för sina fans och för sig själva, att de kan spela bättre fotboll - för det kan de inte, åtminstone inte med laget de har för stunden. Årets ICA saknar Håkan Mild, och då spelar det ingen roll hur många målsumpar-Garbisar (hittade ej ordet "Garba" i plural i någon ordbok) de än har på plan. Och är det inte märkligt, såfort ICA tappar poäng mot, enligt de själva, sämre lag, så skanderas det "domarskandal" så högt att det ekar ända till Borås.

Har ända sen jag var liten lärt mig att skadeglädje är den enda sanna glädjen - och det stämmer verkligen.

Nej, nu återgår jag till mitt vindruvsätande. Det kan vara rätt gott att knapra på dom ibland...

1 Comments:

  • Du är bra rolig du.Var får du allt ifrån?

    By Anonymous Anonym, at 10:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home