ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, april 20, 2006

Jag fick en kommentar...

Kollade i sedvanlig ordning in min blogg när jag nyss satte mig vid datorn, och såg då att jag hade fått en kommentar till min senaste post, som löd:

Är det inte dags för dig att ringa Lohne och erbjuda dina tjänster som frilansreporter på www.elfsborg.se? Kanske det går att prova med ett par provartiklar för att komma in och visa att du tillför kvalitet? Din stil och profil skulle passa toppen för Elfsborg och höja både den officiella hemsidan och intresset för den flera snäpp. Bloggen kan du ju ha kvar ändå, vid sidan om./Hemlig beundrare

Ja, vad svarar man på en sån kommentar? Är ju, som de flesta redan har förstått, annars mest van vid att jobba i medvind; gnäll från ICA-supportrar, falska rykten och spärras på diverse forum hit och dit utan en egentlig förklaring. Men det har sin charm det också, tro mig :)

Vidare vet jag ju inte om denne hemlige beundraren bara drev med mig, eller om det låg något bakom det. Hur som helst så kommer det en, för ovanlighetens skull, seriös reserapport + en matchrapport imorgon eftermiddag, på min blogg.

Avslutningsvis vill jag bara tacka Eleganterna för tre underbara poäng, och halmstadsbon som skrev "Pajas!!" till domaren i ren frustration. Sånt uppskattas, och det märkte nog min omvigning också ;)

3 Comments:

  • Ja, men domaren var ju helt värdelös, det kunde ju alla vara överens om. Medan du har sovit har jag skrivit en matchrapport förresten.

    By Blogger Röd Guling, at 8:43 fm  

  • Skulle jag driva om en sådan viktig sak som IF Elfsborg?! Nä, nä, här menar vi allvar, tro mig.

    Överallt, på svenska fans och i diverse bloggar klagas det på hur dålig officiella är på att uppdatera eller komma med intressant nyhetsmaterial. Inte ens spelarpresentationerna har man lyckats ordentligt med, det saknas foton och den fakta man bjuds på är väldigt kortfattad. Trist..

    Jag tror att det bästa för dig vore att ha en stående krönika, så att du kan bevara din självständiga stil och inte behöver vara ett rent språkrör.

    Vem vet, det här kanske gör dig till vår nästa Suzanne Sjögren? :)

    By Anonymous Anonym, at 9:32 fm  

  • Röd Guling//
    Håller med om att domaren inte var den bästa, men sålänge det är till Elfsborgs fördel så klagar jag inte. Har förresten varit uppe sen 06.15 om det säger dig något, men bra skriven matchrapport :)

    Hemlige beungraren//
    Ska göra mitt bästa du, men såfort jag ska skriva på något annat ställe än min egen blogg blir jag så, ja nervös, och vet inte vad jag ska skriva så andra kommer uppskatta det jag skriver (: Men håller med om att officiella har väldigt dålig uppdatering, om jag hade skött sidan hade jag följt varenda träning med Elfsborg och hållt mina läsare uppdaterade :)

    By Blogger Elloslinda, at 10:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home