ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, juli 23, 2006

Bättre rapporteringar från träningar

I fortsättningen kommer jag besöka Elfsborgs träningar lite oftare, för att rapportera om hur träningarna ser ut, vilka spelare som är på väg tillbaka från skada och kolla in intressanta frisparksvarianter med mere. Just denna biten är www.elfsborg.se oerhört dålig på - som supporter vill man kunna följa sitt lag mer än 90 minuter per vecka. All elogé till Borås Tidning, men den informationen som BT ger, är inte tillräcklig för mig. Det som är än sämre är att det inte ens står vilka tider Elfsborg har träning, så att dagens träning skulle börja klockan tio var en vild chansning från min sida. Om de nu ens hade träning idag. Det var egentligen tänkt att jag skulle se på dagens träning klockan tio i förmiddags för att se om Martin Andersson är tillbaka i träning, men jag vaknade vid elvatiden...

Jag ska i alla fall ta saken i egna händer och rapportera om hur träningarna ser ur framöver, så åtminstone mina läsare blir uppdaterade gällande den biten.

4 Comments:

  • Har du ingen väckarklocka kvinna?

    By Anonymous Anonym, at 7:36 fm  

  • Jo, hade ställt den på 9.00, men jag gjorde som så många gånger förr - stängde av den...

    By Blogger Elloslinda, at 2:08 em  

  • Du kommer nog klara av det förr eller senare. Du kanske kunde ringa Elfsborgs kansli och fråga när de tränar så vet du mer exakt tiderna framöver.

    By Anonymous Anonym, at 12:24 em  

  • grönvit själ//
    ska antingen ringa eller maila elfsborgs kansli någon gång i veckan, så det ordnar sig nog :)

    By Blogger Elloslinda, at 1:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home