ELLOSLINDA

                                                                             

fredag, juli 21, 2006

42 kommentarer från en bot?

När jag loggade in på min blogg idag fick jag syn på en kommentar till min senaste post, och blev naturligtvis lite nyfiken på vad någpn hade tyckt om min oerhört magnifika tävling som snart ska träda i kraft. Men vad fick man då för kommentar? Jo, nämligen "What a great site, how do you build such a cool site, its excellent". Efter kommentaren fanns det även en länk man kunde klicka på, vilket jag gjorde, dum som jag är. När jag kom in på den nya sidan var det någon sorts reklam för något pokerspel på nätet, tror jag - jag kollade inte så noggrannt! Det anmärkningsvärda är att jag fick 42 kommentarer till 42 olika poster på min blogg, med ett dussintal olika fraser i stil med "I say briefly: Best! Useful information. Good job guys", "Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen" och "Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future". De 42 kommentarerna fick jag dessutom under en och samma sekund!

Jag antar att jag får ta mig tid till att radera samtliga kommentarer en stund framöver nu, för sådant bot-trams orkar jag inte mer på min blogg!

7 Comments:

  • har du bara 24000 besökare lilla linda? jag fick 3500 på min första dag bara :p fast det är väl klart jag skriver väl mer kvaliciferat skitsnack.

    By Anonymous Anonym, at 1:18 em  

  • ahem 2400 ^______^

    By Anonymous Anonym, at 1:19 em  

  • tramslinda :D

    By Anonymous Anonym, at 3:22 fm  

  • Anonym//
    Skulle vara kul om du kunde byta till dit riktiga för- och efternamn istället för att gå under smeknamnet(?) Anonymous...höhö.

    By Blogger Elloslinda, at 12:07 em  

  • Precis som du, Elloslinda? ;)

    Visst. Jag heter som du ser AIK-Agda...

    By Anonymous Anonym, at 12:51 em  

  • Jag heter i alla fall Linda. Men att du heter Agda låter inte så troligt ;)

    By Blogger Elloslinda, at 1:30 em  

  • jodå, du kan lite fullt på mig. ;)

    By Anonymous Anonym, at 12:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home