ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, april 24, 2006

Intervjupublicering eller ej?

För ett antal år sedan intervjuade jag och en vän Johan Karlsson och Kristoffer Arvhage, och jag har nu vissa funderingar på att publicera intervjun här på bloggen, förutsatt att jag hittar inspelningsbandet. Anledningen till varför vi intervjuade dem var för vi höll på med "ett skolarbete om IF Elfsborg". Detta var dock en vit lögn, men vad gör man inte för att få träffa sina största idoler? ;) Tilläggas kan att vi vid ett tidigare tillfälle intervjuade Lasse Nilsson och Johan Sjöberg, men den intervjun har jag tyvärr inte inspelad.

Att skriva ner intervjun skulle troligtvis ta rätt lång tid, och därför undrar jag om det finns ett intresse för att läsa deras svar på våra frågor, som inte bara berör fotboll. Intervjun handlar om allt från från Magnus Uggla till skidsemestrar, kryddat med en gnutta fotboll (:

1 Comments:

  • Det låter bra Linda. Kör på det.

    By Anonymous Anonym, at 9:02 fm  

Skicka en kommentar

<< Home