ELLOSLINDA

                                                                             

fredag, maj 26, 2006

Turkiet i sommar?

För ett par veckor sedan nämnde jag mitt dilemma om Italiens vara eller icke vara. Mitt beslut satt långt inne, men jag bestämde mig för att inte följa med. Tack vare mitt beslut ville heller inte mamma med till Italien, för hon tyckte det skulle bli långtråkigt för mig att vara ensam hemma så länge utan något sällskap. Snäll mamma jag har, kan tyckas. Så Italienresan får pappa och min bror klara själva, medan jag och mamma tar in på något hotell några nätter - i Varberg - vad annars? Men tro nu inte jag nöjer mig med enbart ett par dagar i Varberg. Jag och mamma planerar nämligen att åka på en charterresa i slutet av augusti. Turkiet ligger närmast till hands - och i synnerhet hotellet på bilden - men jag skulle inte ha något emot att istället åka till exempelvis Cypern eller Spanien. Det lär hur som helst bli en solsemester, någon gång i slutet av augusti, och har jag otur missar jag IFK Göteborg - Elfsborg, vilket vore väldigt olustigt. Men jag missar hellre en bortamatch än en hemmamatch, med tanke på att jag har säsongsbiljetter.

1 Comments:

  • Hmmmm en ullhare i Varberg vad "ovanligt". Men du vet väl att blåvitt ska möta elfsborg den 1 juli i Varberg på Påskbergsvallen. :)

    By Anonymous Anonym, at 9:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home