ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, juli 26, 2006

Holméns 2-0-mål

Jag vill inte påstå att min mobil har världens bästa inbyggda kamera, och det är mycket möjligt att bildkvalitén är den sämsta i världshistorian, men man kan i alla fall utläsa den glädje det blev i samband med Holméns iskalla straff, som därmed avgjorde matchen.

Se, njut, upplev!



Om det var jag som skrek? I ärlighetens namn har jag ingen aning, för jag var ganska frånvarande, om än på ett skönt och obeskrivligt sätt i samband med Holméns punktering i slutet av andra halvlek. Och så överdriver pipigt skriker jag väl ändå inte? :) Nåja, det tål att analyserar så småningom. Tack Elfsborg!

5 Comments:

  • Bra blogg du har.
    (Dessutom håller du ju på "rätt" lag hehe!!).
    Byta länkar??


    M.V.H. Björn Rutgersson.
    http://speltips.blogspot.com

    By Blogger Björn, at 3:58 em  

  • Om du som ilar så är det en väldigt tjutig röst du har.

    Sen undrar jag hur i h****** Mattias Svensson tar plats i Ellos? Alla borde väl se att den där Sjöhage är betydligt bättre än Svensson.

    Kan även bekräfta att alla Boråsare är i Varberg. (Har insett detta efter nattliga mina nattliga besök av krogarna).

    By Anonymous Anonym, at 4:30 em  

  • Dragis// Det är nog inte jag då ;)


    Nja, kan delvis förstå Haglunds taktik med Svensson från start och Sjöhage på bänken, även om jag mer och mer börjar ogilla det.

    1) Sjöhage har haft dålig form den senaste tiden (men nu verkar det ha lossnat, tack och lov)
    2) Efter cirka en timmes spel har Mathias tröttat ut motståndarbacklinjen rätt bra, och då passar det bra att ta in Sjöhage med hans speed, för då springer han ifrån dom ännu lättare än han hade gjort från start. Det sliter som sagt att tampas med Mathias i en hel timme, med hans tyngd och ettrighet.


    Men naturligtvis tycker jag Sjöhage borde få chansen från start i nästa match, det har han gjort sig förtjänt till.


    Och förresten, du behöver inte censurera dina svordomar på min blog :)

    By Blogger Elloslinda, at 5:03 em  

  • http://www.youtube.com/results?search=heja+bajen&search_type=search_videos

    En liten film på en bajare från mig till dig.

    By Anonymous Anonym, at 6:11 em  

  • har sett den innan, men den tål att ses igen :)

    By Blogger Elloslinda, at 6:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home