ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, juli 24, 2006

Tävlingen träder i kraft imorgon

Imorgon tisdag börjar min eminenta tävling för motståndarfans, och först på tur blir då således Hammarbys supportrar. Varje delsegrare får inget pris i sig, utan bara en kortare intervju på min blogg samt chans att vinna den stora finalen - där trisslotter står på spel. Så härmed uppmanas alla Hammarbyare att ta sig till Borås arena imorgon, den slutlige vinnaren kan bli miljonär på cupen - och vem vill väl missa den chansen?

För att läsa mer om hur tävlingen går till, vänligen klicka här.

8 Comments:

  • Inte snällt att starta en sådan tävling mitt i säsongen. Nu blev jag ledsen. Sen undrar jag om du kan lägga ut en bild på dig? Så man vet hur Denna hära bloggaren ser ut.

    By Anonymous Anonym, at 11:21 em  

  • Elfsborg har ju kvar att möta ALLA lagen minst en gång, så vad är problemet? 13 matcher - 13 vinnare?

    Nja, jag vet ju inte hur min trogna besökare Dragis ser ut så...

    By Blogger Elloslinda, at 12:35 fm  

  • Är du kåt?

    By Anonymous Anonym, at 3:09 em  

  • Nej, men du är?

    By Blogger Elloslinda, at 3:10 em  

  • Nu driver inte dragis bloggen, inte sant?...

    Vi är säkert fler som vill du ska lägga ut bild på dig. Lyssnar du till dina fans önskan?

    By Anonymous Anonym, at 5:33 em  

  • Anonym//
    Precis, han får skaffa en egen blogg i så fall.

    Nja, har faktikst haft uppe ett par halvdåliga bilder på mig, i februari eller något. Sen är det inte så jättekul om folk känner igen mig på bortamatcher och så, man vill ju behålla sin lite anonyma identitet ;)

    By Blogger Elloslinda, at 6:17 em  

  • Låter som du inte riktigt vågar stå för dina åsikter. Svagt...

    By Anonymous Anonym, at 10:32 fm  

  • Och du vågar komma med uttalanden till mig här på min blog under namnet "anonym", svagt. Om du nu är så jätteintresserad får du väl adda mig på msn så ska jag skicka en bild. Adressen finns uppe i min näst senaste post.

    By Blogger Elloslinda, at 2:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home