ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, september 27, 2006

Nu är vi bäst i Sverige

Ja, i alla fall om man får tro tabellen. Och det är ju just tabellen som aldrig ljuger, eller hur var det nu? Tack vare två önskeresultat igår leder vi nu Allsvenskan före AIK i kraft av bättre målskillnad. Var gulder hamnar i slutändan känns dock som 50/50 - AIK har sina svåra matcher på hemmaplan kvar, och vi har våra på bortaplan. En lite fördel AIK med andra ord. Men förhoppningsvis visar Elfsborg prov på både psykisk och fysisk styrka i de kvarvarande sex matcherna, och i så fall kommer AIK få det svårt att hänga med. För mig känns det i alla fall vidöppet mellan IF Elfsborg och AIK, något annat lag lär inte hinna ikapp.

Inom en rätt snar framtid kommer det att vara flash på min blogg, jag kommer ta bort den gröna bården där uppe, och i stället byta ut det till något snyggt i flash. Får se hur det blir. Positivt är i alla fall att 98 procent av mina läsare har flash, och därför också kommer kunna ta del av det fina mästerverk som kommer bli på min blogg. Så den största frågan är väl egentligen vilka reaktioner det kommer ge. Jag har läst på en Internetsida att flash oftast inte är så populärt hos läsarna, men vem har sagt att läsarna ska få som dom vill hela tiden? :)

[Raderat, för allas bästa]

6 Comments:

  • Ok... Den gamla devisen "har du sagt A får du säga B" dyker upp i mitt huvud. Jag är nog inte ensam om att vara nyfiken...

    By Anonymous Anonym, at 10:50 fm  

  • Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    By Anonymous Anonym, at 12:29 em  

  • Jaså det var det?

    By Anonymous Anonym, at 1:35 em  

  • Ja, det var det. Ångrade att jag skrev det :)

    Vill inte att folk ska få för sig massa grejer, det är ändå inget som någon mer än jag behöver veta, även om det lockar att berätta.

    By Blogger Elloslinda, at 1:55 em  

  • förlåt, men det är ju fantastiskt! jag bor 100 mil från Borås, så jag hade faktiskt ingen aning, men det märktes ju att du var förtjust... :) Med tanke på alla inlägg som handlat om honom :)

    By Anonymous Anonym, at 2:59 em  

  • Jag har inte sagt att din teori stämde, men jag vill inte få några teorier alls här på bloggen, för då kommer det kanske spridas..och det vill jag inte :)

    By Blogger Elloslinda, at 3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home