ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, oktober 14, 2006

Kalmar på måndag

Ingen skola, inget jobb, bara besök hos Arbetsförmedlingen ungefär en gång i månaden. Vad passar då bättre än att åka till Kalmar på måndag för att se Elfsborg ta över serieledningen igen? Jag åker i alla fall till Kalmar på måndag förmiddag, ser på matchen live på Fredriksskans på kvällen, sover över i Kalmar natten därpå, och åker sedan hem på tisdag. Jag vet att det har varit lite skralt med matchrapporter och reserapporter på sistone, men därför lovar jag här att jag ska skriva en utförlig reserapport då jag kommer hem. Håll ut.

Skönt förresten att AIK spelade lika mot Helsingborg i eftermiddags, eller egentligen hoppades jag på Helsingborgsseger, men ett poäng var är inte heller det sämsta - för Elfsborgs del. Vinst på måndag och vi leder Allsvenskan med två poäng. Drömma funkar ju alltid...

4 Comments:

  • www.babaninyeri.blogspot.com.

    By Blogger Mustafa Şenalp, at 12:02 em  

  • Och med det vill du ha sagt vad..?

    Jag kan inte turkiska, men musiken fick mig att drömma tillbaka till min turkietresa i augusti, tack för det :)

    By Blogger Elloslinda, at 6:52 em  

  • He he he. Min dator fick fullständigt fnatt och skulle ställa in språk och grejer när jag klickade mig till hans blogg.
    Men han ser jävligt annorlunda ut. Undrar om han hejar på Elfsborg?

    By Anonymous Anonym, at 3:56 em  

  • Dum dator, eller vi skyller på Mustafa.

    Men ja han är säkert Elfsborgare sen några månader tillbaka åtminstone. Medgångare finns det gott om :)

    By Blogger Elloslinda, at 8:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home