ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, oktober 09, 2006

Lite av varje...

Eftersom det är Allsvenskt uppehåll just nu så kommer jag inte på något att skriva om, och det är också därför som jag inte uppdaterat min blogg på ett tag. Jag ska däremot snart besöka en träning med Elfsborg, och sedan skriva en liten träningsrapport. Rapporten lär bli i slutet av veckan.

Lite kort om EM-kvalet då. Själv har jag inte TV3, så jag såg matchen på en sida på Internet som streamade matchen. Kvalitén där är inte den bästa, och därför var det näst intill omöjligt att se vem som var vem på planen. Varje gång en mittfältare hade bollen hoppades jag att han gjorde något bra - det kunde ju ha varit Anders! Vissa gånger kände man ju självklart igen Anders stil, händerna högt uppe och en ankstil då han trippar fram på sitt Anders-vis...ja, ni fattar. Och jag måste säga att Anders gjorde sin bästa landskamp på länge, vilket kändes oerhört skönt, inte minst med tanke på allt snack om att Källström ska börja från start. Visst, Källström spelar i Lyon och är en duktig spelare i sitt klubblag, men i landslaget tycker jag inte han är lika bra som Anders. Det är möjligt att jag är en aning enögd, men låt mig vara det i så fall :)

2 Comments:

  • Tror många håller med dig att Anders är en bra spelare. Som ska ha en bra chans att slås om mittfältsplatsen i kamp med Kim. Det jag stör mig mest på med Anders är att han måste lipa ut i media varja gång han blir petad i landslaget. Nu verkar ju Kim också ha ett liknande sätt att tackla petningen på. Är det nåt virus som går i landslaget eller vad tror du att det beror på?

    By Anonymous Anonym, at 1:13 em  

  • Det kan mycket väl vara ett virus som går i landslaget, och i synnerhet på mittfältet.

    By Blogger Elloslinda, at 1:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home