ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, april 15, 2007

Reserapport från Örebro

I övermorgon åker jag till Örebro för att för första gången se Elfsborg live på Behrn arena. Det blir dessutom övernattning på ett hotell i Örebro natten därpå och middag på någon restaurang efter matchen, så det finns alltså alla förutsättningar för att resan ska bli lyckad. Till denna resa tänkte jag skriva en liten reserapport när jag kommer hem, både om resan i sig - och matchen. Tack vare gynnsamma resultat hittills i omgång 2, har Elfsborg fortfarande chans att ta över förstaplatsen då omgången är komplett. Min digitalkamera hade jag tänkt ska gå på högvarv i Närke, så färvänta er lite bilder från matchen på min blogg sedan. Jag är förväntansfull, och åker till Örebro med förhoppningar om att mardrömsarenan Eyravallen snart är ett minne blott :)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home