ELLOSLINDA

                                                                             

onsdag, mars 08, 2006

Snowboarden måste dammas av!

Jag vet inte i hur många dagar min snowboard har stått och samlat damm nu, men ikväll ska den i alla fall dammas av. Vissa säger att det ute att åka snowboard nu, men världen skulle allt se tråkig ut om alla tyckte likadant hela tiden *elloslinda*. För alla nyfikna själar kan jag meddela att det är i Ulricehamnsbacken jag tänker åka.

Jag hade för övrigt fysikprov idag, och jag kan väl inte påstå att jag är så smart precis, men detta provet var överdrivet svårt. Jag tror till och med det var svårare än en vanlig mattelektion.

7 Comments:

  • hejja hejja! see you i backen ;D

    By Anonymous Anonym, at 10:42 em  

  • Intresseklubben antecknar...

    By Anonymous Anonym, at 3:47 em  

  • men gee dig, vad tror du de flesta skriver i en blogg?

    By Blogger Elloslinda, at 4:31 em  

  • Att snowboarden bör dammas av och att man har ett kemiprov den påföljande dagen?

    By Anonymous Anonym, at 6:28 em  

  • "En blogg eller webblogg (på engelska blog eller weblog) är en webbplats som uppdateras ungefär som en dagbok på nätet, oftast skapad och underhållen av en (1) person, och där läsarna har möjlighet att kommentera inläggen."

    Inte nog med att du vill vara anonym, du är ju trög också..

    By Blogger Elloslinda, at 6:36 em  

  • Anonymous:
    ge dig. om det inte intresserar dig så läs inte. onanera istället eller nåt gör nåt annat som ger dig mer.

    By Anonymous Anonym, at 9:32 em  

  • ajuste linda, fortsätt som du gör. intressant på ett trash-tv-sätt. Bra alltså. :)

    By Anonymous Anonym, at 9:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home