ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, april 03, 2006

Ursäkta mig

Jag får be om ursäkt för att jag inte har skrivit på min blogg på länge, men skolan tar knäck på en! I natt satt jag till exempel uppe till 02.20 för att bli "klar" med projektarbetet. Sedan så tvingar man sig upp kl. 06.15 i sedvanlig ordning, så det blev inte mycket sömn för mig inatt. Hann dessutom inte käka lunch, så jag var väl halvt svimmfärdig framåt fyratiden idag. En halv pizza smakade därför väldigt bra vid femtiden, och gissa vem jag såg utanför pizzerian. Jo, en kille med blåvit ICA-tröja på sig som stod jämte sin bil och lastade in öl(?) i kofferten. Gissa om jag glodde; för att gå med ICA-tröja i Borås är totalt oacceptabelt, och han skämde ju ut sig med sin (något för tighta) tröja med en stor 7:a på ryggen. jag säger bara en sak: heja Öster!

1 Comments:

  • Du är bra rolig du.Var får du allt ifrån?

    By Anonymous Anonym, at 12:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home