ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, mars 23, 2006

Längtan

Igårkväll var jag på Borås arena och såg på Elfsborg - Qviding, en bra match från Elfsborgs sida, men efter 3-0-målet var det inte längre samma aggresivitet hos mina gulsvarta Älsklingar. Det är dock förlåtligt, för vad är väl en iskall marskväll mot ett nyblivet Superettanlag på en öde arena, jämfört med en fullsatt arena med drygt 17 000 på läktaren varav kring 2 000 blåvita ICA-supportrar med munnar som mer liknar fågelholkar efter ett, för deras del, tidigt baklängesmål? Ingen kan nog förstå hur mycket jag längtar till den 10 april nu, för som det ser ut nu lär ICA-matchen bli den första för säsongen. Är för övrigt mitt inne i ett förbrilt försök att få med mig någon kompis till matchen, allt för att höja publiksiffran och få tyst på allt du-verkar-vara-helt-mobbad-snack.

Jag har egentligen bara två saker att tillägga; Griffit är för bra för Allsvenskan och svenska marskvällar är för kalla för mig...

1 Comments:

  • Linda jag frågar & frågar men du vill juh inte :/

    By Anonymous Anonym, at 9:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home