ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, mars 18, 2006

Det är tanken som räknas

I väntan på melodifestivalen sitter jag här och försöker få tiden att gå, jag kollade bland annat nyss in Guliganernas hemsida, och klickade mig sedan vidare till Hundraklubben för att se hur mycket pengar Guliganerna fått in till premiärtifot, och fick där syn på Elfsborgs nya styrelseman, Svante Elfving. De allra flesta har skänkt 100 kronor till tifot, men Elfving hade skänkt hela 2 500 kronor till Guliganerna! Detta visar vilket Elfsborgshjärta han har, men ger väl även en liten fingervisning om hur hans ekonomi ser ut i dagsläget.

Jo förresten, Guliganerna gick runt med hinkar på träningsmatchen idag (4-1 mot Åtvidaberg) där de samlade in pengar till premiärtifot, och själv skänkte jag det mina fickor hade att erbjuda för dagen - sex kronor - men det är tanken som räknas...

1 Comments:

  • http://engenonwww.blogspot.com/2006/03/engen-tippar.html

    Här kan du se min tippning av Allsvenskan vad säger du om det?

    By Blogger Danne, at 7:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home