ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, juni 10, 2006

För jag har tagit studenten!

Wee, känns rätt skönt att slippa skolan i fortsättningen. Studenten blev väl lyckad, det enda negativa var väl egentligen att jag var tvungen att gå upp 05.30 och att mina skor gjorde så ont att jag fick blåmärken och skrubbsår på fötterna. Klassen då? Inte för att min klass var den jag uppskattat mest av de klasser jag gått i, men jag kommer nog ändå sakna klassen tror jag, dock inte alla. Hur som helst så var det ett minne för livet att gå ut på trappan och sedan åka på ett lastbilsflak!

Jag har ingen aning vad jag ska göra efter mitt/mina kommande sabbatsår, och valmöjligheterna lär ju inte bli bättre tack vare, eller ska vi säga på grund av, mina betyg. Noll MVG är väl ingen höjdare precis, inte heller 16 VG och resten G (okej, jag fick IG i programmering B). Jag ska i alla fall det kommande året bläddra igenom alla de broschyrer jag fått från diverse högskolor/universitet och tänka över min framtid. Dessutom ska jag nog söka jobb till hösten, men chansen till att få jobb är ungefär densamma som att Sverige vinner VM-guld...

De kommande fyra, lär jag inte skriva så mycket på min blogg, tack vare fotbolls-VM, för då sitter jag klistrad framför TV:n varenda match. Jag har inte så mycket mer inplanerat i sommar mer än att se Winnerbäck live, åka till Turkiet, och se på så många Elfsborgsmatcher som möjligt, både hemma och borta.

5 Comments:

  • winnerbäck live var/när? jag känner *nån* som nog gärna skulle åka dit..

    i övrigt stort grattis som jag sa förut :)

    By Anonymous Anonym, at 2:20 fm  

  • Winnerbäck i Varberg 16 juli :)
    tacktack

    By Blogger Elloslinda, at 5:00 em  

  • Hur i hela friden har du tid att tänka på Winnerbäck just nu? Själv har jag knappt tid med andas. Har nämligen sett 10 olika matcher på tv + Sverige matchen en extra gång + en lokal b-lags match på 4 dar och ska nu sätta mig ner och se Italien mot Gahna. Har även sett alla tv sända träningar hittils förresten. Men ska inte klaga har vart bra matcher hittils iallafall. :)

    By Anonymous Anonym, at 8:55 em  

  • Vissa klarar ju av att göra flera saker samtidigt...du är kille va? :D

    Själv har jag faktikst inte sett en enda träning med landslaget på TV, har helt enkelt haft annat för mig då. Men har däremot sett ALLA matcher i VM-hittills, förutom lite av Portugals match igårkväll. Lär se alla matcher som återstår också - och ska självklart hålla lite extra på mina nya favoriter, Elfenbenskusten :)

    By Blogger Elloslinda, at 11:14 em  

  • jaaag skall dit babe!! ;)

    By Anonymous Anonym, at 5:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home