ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, juli 30, 2006

Vinnare 1 - Bajenfans (uppdaterad med ny vinnare)

Efter nästan en veckas väntan har Bajenfans äntligen publicerat fansbilder från matchen Elfsborg - Hammarby och jag vill därför här och nu avslöja den lycklige vinnaren. Mer om tävlingen finns att läsa lite längre ner på sidan. Vinnaren uppmanas att skicka ett mail till mig på linda_2001_@hotmail.com samt bifoga en bild på sig själv för att jag ska kunna vara säker på att det är rätt person jag fått tag på. Även en kortare intervju med vinnaren kan jag erbjuda mina trogna läsare :)
Skulle vinnaren inte kontakta mig innan onsdag måste jag utse en ny vinnare, på gott och ont.

3 Comments:

  • han har maliadress bajare88@hotmail.com
    Have fun

    Bajen tumult

    By Anonymous Anonym, at 5:48 em  

  • Vilken skithemsida Skaffa ett liv Tjejen

    By Anonymous Anonym, at 5:52 em  

  • anonym 1// okej, tack så jättemycket.

    anonym 2// Jag hittade inte mindre än fyra fel i din mening, bra jobbat! Är din huvudsakliga funktion i samhället att be folk med bloggar/hemsidor att skaffa ett liv? Jag har ett liv, ett helt underbart.

    By Blogger Elloslinda, at 5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home