ELLOSLINDA

                                                                             

tisdag, augusti 01, 2006

En intervju med Martin, Hammarby IF

Namn: Martin Matsson
Ålder: 18 år
Bor: Stockholm





Grattis till vinsten, hur känns det?
Hehe, det känns väldigt smickrande. Hade ingen aning om den här tävlingen men det är kul!

Hur länge har du följt Hammarby IF?
Länge. 1993 såg jag min första match. Det är en sjukt inramning när Bajen spelar hemma som borta. Det var grymt tyckte jag redan i 5 års ålder och det blir bättre och bättre varje år.

Favoritspelare i Hammarby?
Max von Schlebrügge.

Vilken spelare fruktar du mest i Elfsborg?
Fruktar sällan spelare i andra lag faktiskt. Så jag kan inte säga att jag fruktar någon, men Samuel Holmen är en bra spelare.

Lycka till i finalen!
Tack så mycket, ser fram emot finalen.

1 Comments:

  • Haha, grattis Matsson, hoppas du vinner finalen oxå ;)

    By Anonymous Anonym, at 8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home