ELLOSLINDA

                                                                             

tisdag, mars 14, 2006

En överenskommelse

Jaha ja, nu är jag med i en överenskommelse som bara kan sluta på ett sätt, nämligen att jag vinner! Reglerna är enkla; om Elfsborg kommer före IFK Göteborg i årets Allsvenska, så kommer jag få min mobil påfylld med 250 kronor. Och om IFK mot förmodan skulle komma före Elfsborg, så kommer nu denne Ängel få ställa fem valfria frågor till mig, där jag måste svara ärligt. De eventuella svaren kommer sedan att publiceras på min blogg i november. Samma person kommer dessutom få håna mitt älskade IF Elfsborg precis hur mycket han vill där han slänger ur sig all möjlig skit om mig och Elfsborg, vilket även det kommer bli publicerat här.

Självklart hade jag inte gått med på denna överenskommenlse om jag inte litade på Elfsborg till 100%, men årets Elfsborgs känns i dagsläget ett par klasser bättre än IFK.

Den utsatte ängeln kallar sig för Johannes11 på svenskafans, och härmed har jag bevis för vår deal.


Någon mer som vågar utmana mig? ;)

7 Comments:

  • jag vågar faktist utmana dig Linda! :)
    Tobbie

    By Anonymous Anonym, at 11:21 em  

  • Jag vågar utmana dig EllosLinda. Frågan är bara på vad?

    By Blogger Danne, at 1:27 em  

  • Det roliga är att du tycker att Ellos är ett par klasser bättre än Blåvitt. Ni blir krossade redan i andra omgången, på er hemmaplan!

    By Anonymous Anonym, at 9:32 em  

  • Vem är han mr-cool, i solbrillorna?

    James Bond ? höhö

    By Anonymous Anonym, at 1:17 fm  

  • Anonym the last.

    No my name is Eng,Daniel Eng. From Stockholm,Sweden.
    and iam a so kåld IFK Göteborgs fan.
    http://engenonwww.blogspot.com/

    By Blogger Danne, at 12:58 em  

  • Elfsborg är bättre än bäst!

    By Blogger Röd Guling, at 9:56 fm  

  • jo man märker att du är ellosare, smart sagt!

    By Anonymous Anonym, at 4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home