ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, mars 12, 2006

The Gunners

Som ni säkert vet så är det inte bara IF Elfsborg som ligger mig nära om hjärtat. Inget lag kan dock charma mig lika mycket som dom gulsvarta, men på en klar andraplats ligger Arsenal FC från London. Match idag mot Liverpool hemma på Highbury - och vinst är ett måste, för att fortfarande ha chans på en Champions league-plats 2007. Normalt sett tycker jag att Arsenal borde vinna, men man vet ju aldrig med Gerrard och gänget. Ett hett tips är i alla fall att det blir 3-1 till Arsenal. Som svensk och Arsenalsupporter hoppas man naturligtvis att Ljungberg är såpass frisk att han kan starta matchen idag, och jag unnar honom verkligen ett mål, för som han har kämpat!

Mellan 17.00-18.50 skulle jag uppskatta om ingen störde mig ;)

Fick precis syn på Hammarbys matchtröjor, men är dom inte lite väl tighta? Men men, det är inte mitt problem. Tanken är väl kanske att inga motståndare ska kunna slita i deras tröjor, och alla lag tror sig ha sina egna vinnande koncept...

Dagens låttips; Lars Winnerbäck - Ingen soldat