ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, juli 16, 2006

Anonyma tips

Jag har fått in två tips om hur de båda matchern kommer sluta idag; Djurgårdens IF - IF Elfsborg och Halmstads BK - IF Elfsborg. Som gammal mästartippare vill jag varken bekräfta eller dementera de båda tipsen :)


Djurgården - Elfsborg 3 - 1. Med tanke på infot du nyss gav mig så tror jag djurgården drar det längsta strået denna dagen. Med flertalet nya spelare i truppen, så tror jag DIF får en nytänning. En känsla av Guld-form. Kan dock IFE hålla tätta bakåt första halvlek ut så ser jag matchen som oerhört öppen.


Halmstad - IFK Göteborg 0 - 0. Ett blåvitt med 2 ordinare mittbackar sålda till utlandet. Hjalmar "träbenet" jonsson gör allsvensk comeback, och lär inte klara av denna uppgiften. HBK har toppat truppen med utlandsproffset Arvidsson, som blåvitts backlinje kommer få stora problem med. Halmstad får i sin tur hålla kolla på Mouradona.


Skulle personen i fråga tippa rätt på båda matcherna, lovar jag att presentera vem det är - jag kan i alla fall säga så pass mycket att det är ett väldigt känt ansikte - för hela svenska folket! Eskil Hellberg från Expressen kanske behöver assistens när det garderingar på stryktipset et.c.