ELLOSLINDA

                                                                             

lördag, juli 08, 2006

Turkar är desperata...

Eftersom jag inte gör så mycket nu på sommaren så skapade jag mig en profil på en internationell community, vilket för mig är ett bra tidsfördriv tro det eller ej. En vanlig dag får jag kring 10 meddelanden av folk där, främst turkar (tjohoo!), och nyss fick jag ett oerhört långt meddelande från en turk, där det stod;

Subject: hi unbelieveable beauty
Date: 08 Jul 2006 10:39

how are you and how are you doing over there.I have being longing to have a lovely Intelligent lady as my friend,this is now the opportunity for me to get together with you and share good times together with you. I need someone that can sing for me and both of us will dance together A wild passion to drive me crazy and at the same time a stable love to keep me happy and satisfied. a relationship with respect love and caring but with that fire to keep it burning....I can't live without passion, things have to be intense and at the same time peaceful in the way that one respects the other Individuality. I like it to take over my whole being and dwell within me all day and all night and everytime. I don't know how to begin to put things together so you understand what I mean, but well, I want to let you know that i feel the same way you feel about me with the passion that you feel. I know what it is all about to keep the glow of love and passion on, because that's what a man needs and not just for a man but in a relationship too. i am turkish guy and i live in turkey the city of denizli and u ll learn more informaiton about my city www.denizli.gov.tr and www.pamukkale.gov.tr and i was graduated business administration on cyprus on last june .my name is alp and i am 24 years old, i am working in a cleaning company to assistant manager and i like swimming, i like dancing, i like play to faootball, i like go to stadium to watch my fan team and i like sunbathe and i am very romantic and i write a lot of romantic poems and i am outgoing guy and i do everything when i ll find a truly lover and my favotie singers roxette and evanescence and bryan adams , dido, enya, Dr .Alban...etc and if u wish to talk to me my msn is legasos0154@hotmail.com and i am waiting ur reply........ take care,


Hur tänker en sådan människa? För det första; jag tröttnar att läsa sådana meddelanden efter två-tre rader och för det andra; "I want to let you know that i feel the same way you feel about me with the passion that you feel". Okej, och hur vet han det? Om killen skrev det där meddelandet till bara mig är det ju verkligen sorgligt. Något annat jag heller inte visste var att turkar har Dr. Alban som idol...

10 Comments:

  • Linda, jag har nu i några månader följt din blogg varje dag. Har läst alla dina inlägg med stort intresse och har på senare tid märkt att det pirrar till sådär speciellt när jag märkt att du har uppdaterat med nya texter. Med detta vill jag be om ditt hjärta, då min bultar för dig. Är helt övertygad att din också bultar för mig. Jag är inte helt ovän till idén att flytta till borås för vår gemensamma framtids skull. Om inte så kan du gärna få flytta närmare tullarna så vi kan njuta av djurgårdens spel under resten av säsongen. Och nästa säsong. Den 16:e Juli spelar våra lag mot varandra i vår huvudstad så vad sägs om att göra en rendevous och planera inför framtiden.

    med kärlek, CZ

    By Anonymous Anonym, at 7:36 em  

  • oj, vilken inlevelse!

    Ska tänka över ditt förslag samt väga för- och nackdelar :D!

    med kärlek, Elloslinda

    By Blogger Elloslinda, at 10:56 em  

  • Jag har inte läst det senaste inlägget ("En stönande älg(?) i MIN trädgård") men jag tror faktiskt det var jag.

    Med kärlek, CZ

    By Anonymous Anonym, at 11:51 em  

  • läg posten då, och avgör sen om det var du eller inte :)

    By Blogger Elloslinda, at 12:24 fm  

  • Ok, rent metaforiskt var det väl jag då.
    ;)

    By Anonymous Anonym, at 12:35 fm  

  • Tydligen... :)

    By Blogger Elloslinda, at 12:37 fm  

  • Du menar väl ändå "tyvärr"? Du skickar ut fel signal älskade Elloslinda. :) Apropå Ellos, såg Taco-Anders på spelarhotellet i Bremen två dar efter Paraguay. Pratade med sina päron i foajen såg det ut som. Han såg ut att vara lite uppgiven och ledsen när "Djurgårdaren" slutligen spelat ur han ur startelvan..
    :)

    By Anonymous Anonym, at 12:40 fm  

  • Det var bara bra att Lagerbäck bänkade Anders, annars hade väl ett tiotal proffsklubbar försökt värva honom efter VM ;) I Borås är han kung, och det är det hans högsta önskan är.

    Detta börjar för övrigt mer likna någon sorts chat, vill inte att min blogg ska mittskötas... ;)

    By Blogger Elloslinda, at 12:42 fm  

  • Jag tror inte vår kärlek överlever utan hjälp av msn. Jag mailar dig så får vi se om det inte slutar med hus på djurgården och två äkta djurgårdare (Rehn och Kim) till ungar, ok?
    ;)

    By Anonymous Anonym, at 12:56 fm  

  • okej, det kör vi på!

    By Blogger Elloslinda, at 12:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home