ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, juli 03, 2006

Mitt nya jag

Smygfotare är mitt nya Jag, ett Jag som jag trivs med. Ska vi kalla det papparazzi?

I förrgår var jag på Påskbergsvallen i Varberg för att bevittna Elfsborg - Blåvitt (i detta sammanhang är resultatet helt ointressant), och fick där syn på två kända profiler - ett föredetta Italienproffs och ett föredetta Englandsproffs satt nämligen i närheten av mig på läktaren. Jag pratar naturligtvis om lagens sportchefer Stefan Andréasson och Håkan Mild. Då jag fick syn på de båda profilerna bestämde jag mig för att föreviga de båda revalernas snack med varandra. Kortet jag tog här till höger är jag relativt nöjd med, mycket tack vare att de inte märkte att jag tog kort - kameran höll jag i knähöjd för att inte väcka allt för stor uppmärksamhet, då de annars säkert skulle sett mig. Tilläggas kan att jag återigen blev påmind om att Håkan Mild inte har så mycket hår på hjässan, i alla fall inte om man står ett par bänkrader ovanför honom och får en överskådlig bild honom, en så kallad Mild-från-ovan.


Imorgon ska jag och min kära mor ut och paddla kanot till vår stuga som är belägen på en ö, vår alldeles egna! Jag hade dock velat ta pappas motorbåt istället, men eftersom han inte är med i båten så tror jag inte han tillåter att jag och mamma tar "hans" båt. Men kanoter är inte så illa det heller...

1 Comments:

  • Ball bild

    Ball Mild

    Foot ball

    By Anonymous Anonym, at 7:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home