ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, september 11, 2006

En intervju med Nicklas, Malmö FF

Namn: Nicklas
Ålder: 17 år
Bor: Malmö





Grattis till vinsten, hur känns det?
Jo tack, det känns väldigt bra.

Hur länge har du följt Malmö FF?
Jag har följt MFF hela mitt liv, både mina föräldrar är MFF:are. Så jag har gått på matcherna till och från tills jag blev 12 år, då började jag följa MFF regelbundet och sedan dess missar jag nästintill aldrig en match.

Favoritspelare i Malmö FF?
Jadu, det finns en del. Jag gillar Daniel Andersson skarpt, han ger aldrig upp och visar verkligen hjärta! även Jari, Guden själv, helt underbar att beskåda. Både JJ och Junior också, nu blev de visst lite många men det är dom i alla fall.

Vem fruktar du mest i Elfsborg?
Anders Svensson är ju väldigt bra och spelade suveränt mot Malmö FF, sen har dom många bra spelare men han är nog deras bästa.

Lycka till i finalen!
Ja tack så mycket, det ser jag fram emot =)