ELLOSLINDA

                                                                             

söndag, september 03, 2006

En intervju med Jon, Halmstads BK

Namn: Jon
Ålder: 21 år
Bor: Halmstad





Grattis till vinsten, hur känns det?
Jodå, det känns underbart att vinna, men frågan är vad jag har vunnit för något. Men det känns helt toppen och jag tycker jag är värd det här.

Hur länge har du följt Halmstad BK?
Jag har följt HBK i 14 år, sedan jag var 7 år gammal. Det känns toppen att följa dom i både med- och motgång.

Favoritspelare i Halmstad?
Min favoritspelare i HBK är ju inte Per "Texas" Johansson eller Conny Johansson i alla fall, men jag får nog säga Dusan där. Jajamen, Dusan säger jag på den frågan.

Vilken spelare fruktar du mest i Elfsborg?
Jag får nog säga Anders Svensson med sina farliga inspel till anfallarna, och sen även han Daniel Alexandersson, den där kvicke snabbe spelaren, och sen även Sjöhage. Ja, de är de tre spelarna jag fruktar mest i Elfsborg. Mycket bra spelare!

Lycka till i finalen!
Ja, tack så mycket, tack så mycket. Det var väldigt roligt att bli intervjuad.