ELLOSLINDA

                                                                             

måndag, september 04, 2006

Vinnare 4 - Änglarna

Det har länge varit tyst om min tävling och jag är medveten om att jag ligger lite efter, men inom kort kommer ni även få ta del av MFF Supports vinnare, något fördröjt - vilket jag ber om ursäkt för. Nu har i alla fall turen kommit till mina små favoriter i Änglarna! Vinnaren är presenterad här ovan. Skulle du känna till personen på bilden ber jag sig antingen maila till linda_2001_@hotmail.com eller lämna en kommentar till denna post.

2 Comments:

  • Nämen, det finns väl inga vinnare där :)

    By Anonymous Anonym, at 9:06 fm  

  • Tydligen inte, därför får jag tyvärr utse någon Ängel som jag själv känner. För "normala" Änglar på diverse forum har jag sällan skådat :)

    By Blogger Elloslinda, at 3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home