ELLOSLINDA

                                                                             

tisdag, september 12, 2006

En intervju med Robert, IF Elfsborg

Namn: Robert "Yjåba" Lindh
Ålder: 18 år
Bor: Trollhättan





Grattis till vinsten, hur känns det?
Jo tack, det känns fint och väldigt hedrande.

Hur länge har du följt IF Elfsborg?
Intresserade mig för ungefär 6 år sen och har inte missat en hemmamatch med Elfsborg sen dess. Innan dess var det enstaka matcher som jag gick på eftersom vi har släkt som vi hälsade på.. men har vart medlem i Elfsborg sen jag föddes.

Favoritspelare i Elfsborg?
Hade ju Lasse Nilsson, men nu är han ju borta sen ett tag. Får nästan säga Mathias Svensson på grund av hans otroliga vilja och klubbhjärta, synd bara att han inte gör mål men jag tvivlar inte på honom! Det kommer!! Gillar ju alla våra gulsvarta eleganter men om jag måste välja får jag säga Matt!

Vilken spelare fruktar du mest i Allsvenskan?
Ojj, den var svår. Finns ju många som jag fruktar, men om jag verkligen måste välja någon så är det faktiskt en SKADEFRI Jari Litmanen.

Lycka till i finalen!
Tack tack! Känns än en gång mycket hedrande.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home