ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, juli 06, 2006

Griffit - Outstanding young prospect!

Eftersom jag fick mycket skit för detta inlägget (kan inte bero på engelskan, eftersom jag bad TRE engelsmän kontrolläsa min post innan jag postade den), så har jag tagit bort textinnehållet. Jag vet inte om folk är avundsjuk på min engelska eller varför de gläds så mycket åt min post, men jag uppskattar i alla fall att de fick nöje av att läsa posten.

Det enda jag egentligen ville få fram var att jag tycker Griffit är en oerhört duktig fotbollsspelare samt att vi slog ut Djurgården ur Svenska cupen!

9 Comments:

  • Most given?

    By Anonymous Anonym, at 3:47 em  

  • Om du ska hacka på min engelska kan du lika gärna bli engelskalärare.

    Har du förresten klagat på mina språkfel när jag skriver på svenska också, någon gång?

    By Blogger Elloslinda, at 10:22 em  

  • Jag förstår inte vad du menar, om du vill att den gode Griffit ska förstå hur omtyckt han är, så bör du väl skriva på korrekt engelska.

    By Anonymous Anonym, at 3:07 em  

  • Innan jag publicerade posten så lät jag TVÅ OLIKA ENGELSMÄN läsa igenom det, och dom sa att det var RÄTT.

    Så Mr. Perfect, kan inte du skriva ner det med korrekt engelska istället? :D!

    By Blogger Elloslinda, at 3:49 em  

  • vad vill du ha istället för given då? Important? det går på ett ut...morr

    By Blogger Elloslinda, at 4:02 em  

  • Fortsätt hylla "Griff" i din blogg! På svenska, franska, engelska eller vad du vill. Det är han värd! Snabb, teknisk och utmanar sin back hela tiden. Kul att se!

    By Anonymous Anonym, at 12:07 fm  

  • Nu vet jag inte om du var seriös i din kommentar eller inte, men jag misstänker att du inte var seriös, eftersom Griffit inte gjorde ett av sina bästa framträdanden idag; så...

    ...jag älskar "supportrar" som dömer ut spelare efter att ha sett honom i 90 minuter (eller nittio, om du så vill). Har hört att Canal plus behöver en till expertkommentator - SÖK!). För oss lite mer inbitna Elfsborgare så vet vi redan att Griffit har något som väldigt få allsvenska spelare inte har (och nu pratar jag inte om franska som modersmål).

    By Blogger Elloslinda, at 12:47 fm  

  • Jag var seriös! "Griff" är grym och jag är glad att Anders fick honom att välja Elfsborg.

    By Anonymous Anonym, at 12:20 em  

  • Okej, tur det!

    By Blogger Elloslinda, at 12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home