ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, augusti 24, 2006

Hemma igen

För att inte trötta ut er för mycket tänker jag bara skriva en liten kort sammanfattning från min Turkietresa. Vi hade klarblå himmel varje dag förutom andra dagen, då åskade och blixtrade det faktiskt lite. Men i övrigt hade vi kring 35-40 grader varje dag och klarblå himmel. Hotellet kan man inte heller klaga på, ett hotell där allt ingick och standarden var mycket hög. Turkarna då? Ja vad ska man säga - dom var galna. Vill man få Turkar efter sig är blont hår att rekommendera. Lärde känna en på resan, han hette Serkan och var 21 år. Rätt trevlig pojke med härligt skratt, men lite väl...på. Elfsborgsmatchen mot Halmstad följde jag med nöje från ett Internetcafé, även om jag mycket hellre hade velat vara på Borås arena just då, men man kan inte få allt här i livet. Igårkväll åkte vi hem, och på flygplatsen gick jag stolt omkring och poserade med min gulsvarta Elfsborgskasse. Medgångssupporter? Nej. Hur som helst så såg jag måste avundsjuka blickar riktade mot min kasse. Men nu är jag hemma, med en lagom solbränna och en Elfsborgsabstinens som näst intill är omöjlig att beskriva i ord.

Senare under dagen kommer det upp en del tankar kring mötet mot IFK Göteborg på måndag.

1 Comments:

  • Raggarlinda ;)

    Kul att du haft det bra iaf, och kul att höra från dig under resan.. väl mött på måndag :)

    By Anonymous Anonym, at 2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home