ELLOSLINDA

                                                                             

tisdag, augusti 08, 2006

Ny match, nya poäng på spel

Ikväll gästas Elfsborg av Malmö FF. En match jag tror Malmö kommer vinna. Fråga mig inte varför, jag har haft samma känsla i flera dagar nu. Tyvärr. Med tanke på min obehagliga hallucination har jag mentalt förberett mig på en förlust, kanske mest beroende på att jag då kan tänka att vi inte har något att förlora under matchens 90 minuter. Jag tippas 2-0 till skåningarna.

Men misstro mig inte, allt annat än tre gulsvarta poäng idag är en missräkning med tanke på vårt spelarmaterial och Malmös minst sagt pinsamma facit på konstgräs. Men som sagt, någonting säger mig ändå att kvällen kommer sluta i tårar. Tyvärr.

2 Comments:

  • Kvällen slutar i glädjetårar =c)

    By Anonymous Anonym, at 10:32 em  

  • 4-2, den bästa matchen på läääänge!

    By Anonymous Anonym, at 1:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home