ELLOSLINDA

                                                                             

tisdag, augusti 15, 2006

Turkiet 8/16 - 8/23

Så var snart dagen kommen, imorgon åker jag till Turkiet! En veckas sol, bad och värme hägrar. Den senaste prognosen jag fick var 39 grader och sol. Jag kanske skriver en post från Turkiet, det lär tiden utvisa. Jag ska i alla fall följa mötena Helsingborg - Elfsborg och Elfsborg - Halmstad från ett Internetcafé, och då är det inte omöjligt att jag skriver en lägesrapport innan eller efter matchen här på min blogg.
Återkommer den 24:e augusti igen, missar då således Elfsborg-Halmstad till min stora förtvivlan, men min ersättare har lovat att sjunga på läktaren i 90 minuter, så det är ett litet plåster på såren. Nina kommer sköta sig utmärkt på Elfsborgsläktaren!
Jo förresten, hotellet vi ska bo på är ett femstjärnigt all inclusive-hotell.
Och. Jag såg en traktor i centrala Göteborg idag, det var lite kul (:
Ha det bra!

3 Comments:

  • Har du möjlighet att installear SopCast på din burk där så har du en länk till matchen på den här sidan: http://myp2p.eu/forum/viewtopic.php?t=3630

    By Anonymous Anonym, at 1:15 em  

  • Inte konstigt du såg en traktor i Göteborg Linda. Hur ska du annars komma dit?

    By Anonymous Anonym, at 12:21 fm  

  • Höhö, var det den så välomtalade Göteborgshumorn jag fick ett smakprov av nu?

    By Blogger Elloslinda, at 10:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home