ELLOSLINDA

                                                                             

torsdag, maj 17, 2007

Sista kommentarer före matchen

Ser att Elfsborg har lagt ut truppen till dagens match på hemsidan nu. Har ett antal kommentarer till densamma. För det första tycker jag att Elfsborg attityd är lite väl kaxig. "Här är truppen som ska vinna på Vångavallen". Varför inte ha en lite mer ödmjuk attityd före match? Det andra jag reagerade på är att Haglund återigen valt att ha med fyra anfallera i truppen, nämligen Avdic, Sjöhage, Svensson och Keene. Var är mittfältarna? Var är Grittif och Bajrami? Börjar misströsta. Sedan hakar jag även upp mig lite på de intervjuer som kommer upp på hemsidan lite då och då med spelarna. Nu senast med Martin Andersson. Vad ska det gå ut på att få ut meningar som "Vi är ett bättre lag med bättre spelare på varje position" från spelarna?

Om två timmar och 25 minuter börjar matchen, och om tre timmar och 55 minuter vill jag läsa en 2:a i vinstkolumnen.

1 Comments:

  • Skulle vilja ha lite info om din Grittif...vem är det ??

    By Anonymous Anonym, at 12:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home